Bestuur

Het bestuur doet haar uiterste best om te zorgen dat ieder lid het naar zijn zin heeft bij Skiclub Rucphen.

Bent u het ergens niet mee eens of denkt u ‘dat kan beter’? Heeft u een leuk idee voor een nieuwe activiteit? Vertel het ons, door het sturen van een Email ( klik op de blauwe naam ) naar een van de onderstaande bestuursleden of naar het correspondentie adres van Skiclub Rucphen.

Bestuursleden:

Voorzitter:  Jeroen Wijnen

Penningmeester:  Marina de Hoon

Secretaris:  Myrian van Burik

Bestuurslid: Dave Gommers

Bestuurslid: Gijs Hendriks

Bestuurslid: Heeft u interesse? Stuur ons een mail of neem contact op met bovenstaande bestuursleden.

Correspondentie adres:

Secretariaat Skiclub Rucphen

Madelieflaan 11, 4741 EZ  Hoeven

Ondersteunende leden/commissies:

Ledenadministratie Sportief Skiën:  Debora Gommers

Jeugdactiviteiten commissie:  Marcel van Burik en Dave Gommers.

PWS:  Myrian van Burik. Onderhoudt namens het bestuur de contacten met de Nederlandse Ski Vereniging en andere skiteams/clubs v.w.b. wedstrijd skiën.

Mogelijk zal er een vraag worden gesteld of een van de ouders vrijblijvend bereid is om te ondersteunen bij een specifieke activiteit.

Versterking van de commissieleden is altijd welkom. WIE DURFT…. Kom op jonge leden….